تعمیر مودم های TD-LTE

فناوری TD-LTE یک فناوری برای دسترسی به اینترنت ثابت همانند ADSL یا وایمکس است و آخرین نسل اینترنت پر سرعت ثابت محسوب می‌شود. منظورمان از «ثابت» این است که نیازی به تلفن همراه یا سیم‌کارت موبایل نیست ولی به طور بی‌سیم می‌توان از اینترنت استفاده کرد. پس، تفاوت اول و بزرگ ۴G با TD-LTE در این است که ۴G نیاز به سیم‌کارت تلفن همراه دارد ولی TD-LTE یک اینترنت بی‌سیم مجزا از موبایل است. TD-LTE سرعت دانلود بسیار زیادی دارد و بهترین گزینه برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، مجتمع‌های مسکونی، کسب‌وکارهای کوچک و کاربرانی است که نیازمند اینترنت فوق سریع هستند. در TD-LTE روی لینک‌های دانلود کار شده است و سرعت دانلود قابل توجهی دارد. سرعت TD-LTE در جاهای مختلف متفاوت است و براساس اپراتور، منطقه پوشش‌دهی و شرایط دیگر می‌تواند از چند مگابیت تا چند ده مگابیت می‌شود. سرعت روی TD-LTE می‌تواند نامحدود باشد و برحسب سرویسی که دریافت می‌کنید؛ به سرعت‌های بالای ۵۰ مگابیت هم دسترسی داشته باشید.

تعمیر مودم TD-LTE

نشانه های رایج خرابی مودم

چراغ های مختلفی روی مودم ها هستند که هر کدام نشان دهنده یکی از کارکرد های مودم هستند یکی از مهمترین آنها چراغ اینترنت مودم است که اگر خاموش باشد نشان دهنده خرابی مودم است در این حالت به احتمال زیاد اینترنت قطع خواهد بود یا اینترنت قطع وصل می شود یکی دیگر از چراغ های مهم روی مودم چراغ وای فای است که اگر این چراغ خاموش باشد نشاندهنده خرابی وای فای مودم است خاموش بودن چراغ وای فای مودم به این معنی است که نمی توان بصورت بیسیم به مودم وصل شد خاموش چراغ وای فای مودم باعث می شود که نتوان بصورت وای فای به مودم وصل شد و از آن استفاده کرد و استفاده مودم و اینترنت فقط از طریق کابل امکان پذیر است.

محدوده پوشش دهی

اولین و اصلی‌ترین عامل تعیین‌کننده در انتخاب بین مودم ۴G و TD-LTE به این موضوع برمی‌گردد که در شهر و استان شما اینترنت TD-LTE راه‌اندازی شده است یا خیر؟ ایرانسل و مبین‌نت به سرعت دارند مناطق پوشش‌دهی خود را برای اینترنت TD-LTE افزایش می‌دهند ولی هنوز تا پوشش سراسری کل کشور زمان زیادی مانده است. 

ایرادات رایج

  • روشن نشدن کل چراغ های مودم
     ایراد از آداپتور و سوختن قطعات ورودی برد – سوختن آی سی های ورودی به علت استفاده از آداپتور غیراستاندارد – نوسانات برق
  • روشن نشدن چراغ وای فای
    سوختن آی سی بایاس – خالی شدن ظرفیت خازن های SMD و خازن های الکترولیتی – سوختن آی سی مربوط به قسمت مخابراتی مودم ( وای فای )
  • ثابت بودن سه چراغ اول مودم
    سوختن آی سی بایاس – خالی شدن ظرفیت خازن های SMD و الکترولیتی
  • روشن نشدن و قرمز شدن چراغ اینترنت
    مشکل از آی سی بایاس – ایراد نرم افزاری

خدمات مودم ورلد

  • بررسی و رفع علت قطعی اینترنت
  • تعمیر آنتن مودم
  • عیب یابی مودم
  • کانفیگ مودم
  • تعویض و تعمیر کابل
  • بروز رسانی سیستم عامل مودم